Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen tegen mijn diarree?

Hoi iedereen,

Bijna altijd als ik iets leuks ga doen zoals op vakantie gaan, uit eten gaan of iets dergelijks krijg ik last van een vervelende buikpijn gevolgd door diarree. Dit gebeurt vrijwel altijd als ik aan het eten ben of net klaar ben hiermee.

Nu ga ik dus naar Londen en ben dus bang dat ik in Londen ook hier last van ga krijgen. Natuurlijk vind ik dit erg vervelend.
Ik vroeg mij af of er iets is waarmee ik dit kan vermijden. Kan ik bijvoorbeeld als voorzorg diarreeremmers innemen of is dit niet aan te raden?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken iemand die diarreeremmers inneemt uit mijn gezin, die heeft hetzelfde probleem. Is gewoon aan te raden en bij twijfel kan je contact opnemen met je arts. Hij kan je vast helpen.

Maar antwoord op je vraag: er is niets mis mee met goedgekeurde diarreeremmers en die zijn gewoon aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En die kunnen dan ook uit voorzorg (voor het eten) worden ingenomen zonder problemen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding