Ik heb al 2 nachten last van kleine kloppingen in mn been, wat is dit?

In dr lengte vab mijn been. Ik denk zelf een ader. Ik heb net deze nacht niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

ik heb dit zelf ook bij mijn schouder en benen. Het zijn gewoon kleine spiertjes, je hoeft je nergens zorgen over te maken..

Toegevoegd na 1 minuut:
correct me if im wrong :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft niet aan dat je been (extreem) warm, rood, dik is of dat je koorts hebt. Dat is goed. Daarmee kunnen we de ergste, eventueel spoedeisende dingen (trombosebeen, inwendige bloedingen) direct uitsluiten.

Mogelijk is het de aan- en afvoer van bloed die je in je been voelt. Zeker wanneer je overdag veel zit kan er moeilijker bloed van en naar je been stromen en wanneer je gaat liggen zijn alle kanalen "open" en op een gelijke hoogte, waardoor je de stroming van je bloed plotseling voelt. Dit is niet gevaarlijk en kan zeker geen kwaad.

Wel denk ik dat het verstandig is om even langs de huisarts te gaan wanneer je hier last van blijft houden. Al is het alleen maar ter geruststelling van jezelf.

Slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wat dat is krijg ik ook vaak dan worden je spieren groter van je benen en jij ook.