Hoe kan ik iets met Paypal bestellen?

Ik wil wat bestellen op Asos.com, hiervoor moet ik een paypal account hebben, deze heb ik gemaakt, maar hoe krijg ik hier nu geld op en wat moet ik hierna doen om daadwerkelijk iets te kunnen bestellen op Asos.com?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de regel gaat het automatisch :
Als je wat besteld hebt en het ligt in je winkelwagentje, ga je verder met uitchecken/afrekenen, en op een gegeven moment kun je dan de betaalwijze kiezen, en daar kies je voor paypal. Dan wordt je doorgeleid naar de site van Paypal, en wijst de rest zich vanzelf.

Als het NIET automatisch gaat, bijvoorbeeld aan een particulier, kun je op de site van paypal geld overmaken naar het emailadres van de ontvanger, met een goede omschrijving erbij - eigenlijk net zoals bij de bank.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet in de regel bij een dergelijke site wel eerst een account aanmaken. Daar heb ik even geen zin in want voor mij hebben ze niks, en dan krijg je weer allemaal spam, dus ik kan niet even voor je kijken, maar je ziet het snel genoeg.

Houdt er overigens wel rekening mee dat je vanuit Engeland behóórlijk hoge verzendkosten moet betalen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Paypal kun je koppelen aan je creditcard of rekeningnummer en zo kun je er geld op zetten. En als je dan gaat betalen in een webwinkel, dan geef je aan dat je met Paypal wilt betalen, je vult je e-mail adres van je Paypal-account in en dan log je in bij Paypal om te bevestigen dat jij hebt bent en dat je echt wilt betalen. En dan gaat het verder automatisch.