wat doe ik tegen zweet billen????

als ik zomers fiets of op een stoel zit, heb ik natte zweetbillen, alsof ik in mijn broek heb geplast. wat kan ik hier tegen doen? ik draag katoenen ondergoed en zomer broeken. in d winter heb ik er geen last van (draag ik spijkerbroeken)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (6)

Net zoals bij zweetoksels, deo erop spuiten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je een vrouw? Doe een rok aan. Dat is "luchtiger".
Als je een man bent is deze oplossing niet zo gelukkig. Tenzij je in Schotland woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 die van schotland is leuk
als je gaat fietsen zou je een stukje zeem in je broek kunnen doen
zeem absobeert het vocht
en achter op je fiets neem je een stoel kussentje mee en als je ergens op terras gaat zitten leg je die eronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Talkpoeder in je onderbroek. Werkt. !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwitsal onguenent creme ,zwitsal talkpoeder , of een beetje natusan creme of uiercreme. En inderdaad zijn katoenen onerbroeken beter dan syntetisch of kant. en uiteraard iedere dag lekker even douchen want als je je huid kapot loopt daar dan is dat echt een heel vervelend gevoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Deoleen anti transpirant gel. En dan maar de versie zonder parfum of alcohol.