is een bal tegen je hoofd gevaarlijk?

ik ben 13 jaar en heb net even gezwommen
maar heb een bal tegen mijn hoofd gekregen
is dat erg?
heb een beetje hoofdpijn maar meer niet.
het kwam aan de linkerkant de zijkant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (3)

Alleen als je heel ongelukkig geraakt wordt.

Let even op: als je duizelig of misselijk wordt, of flauwvalt, moet je even naar een dokter. Maar zo te lezen valt het allemaal best mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok ik zou er op letten
maar ben niet misselijk ofzo!
bedankt voor je reactie.
Nee hoor. Alleen als je even bewusteloos bent geweest of nog steeds duizelig zou zijn, dan moet je voor de zekerheid naar de dokter gaan. Maar aangezien je alweer aan het internetten bent, zal er niets aan de hand zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha nee klopt ik kan ook alles wel doen.
en ben niet bewusteloos enzo geweest gelukkig.
bedankt voor je reactie!
het ligt er aan of het een leren bal was of een plastic bal
een leren bal zeker als hij nat is is erg hard
een plastic bal heeft een minder hard effect
toch is het wel verstandig zeker als je hoofdpijn blijft houden en daarbij misselijkgaat worden en over moet geven even langs de huisartsen post te gaan
je kan mogelijk een hersenschudding hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was een volleybal maar niet echt een hele harde
ze waren de mee aan het voetballen toen vloog die door de lucht tegen het strandparasol en via daar tegen mijn hoofd aan.
als ik hoofdpijn hou en meer klachten krijg zou ik mijn moeder even de dokter laten bellen.
bedankt voor je reactie!