Kan het kwaad als onderburen rotzooi doorspoelen?

Kan het kwaad als onderburen dingen als ammoniak door het wc spoelen? We krijgen namelijk tijdens het douchen en wc een hele sterke geur wat op ammoniak lijkt. Schadelijk als je het inademt?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Amoniak is gevaarlijk als je het inademt. Het heeft een effect op de slijmvliezen en de ademhalingsorganen. Ook de ogen kunnen geïrriteerd raken.
Ik zou een gesprek aangaan met de buren en ze meenemen naar je badkamer en/of wc om ze te laten zien wat je meemaakt. Misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen.
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Als het nou om bovenburen ging kan ik mij er iets van voorstellen. Maar onderburen? (Vervuild) water stroomt niet naar boven...