Hoe zorg ik dat ik me weer op de dag van morgen kan concentreren? (Heb zin in de komende weekenden en vakantie, maar moet nog 2 weken door)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op tijd gaan slapen. ook een keer flink sporten helpt vaak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zijn de dingen die je moet doen
1. goed op tijd naar bed gaan
2. ga na je werk iets leuks doen dan verheug je je daar op
3. bedenk wat je morgen allemaal moet doen en hoe je dat gaat doen.
4. lees een boek dan word je rustig en kan je je makkelijker concentreren ( muziek helpt hier ook bij )
ik hoop dat je er wat aan hebt
succes!