notrilen antie-depressiva

heeft iemand ervaring met het middel notrilen en met de bijwerking?
ik ga dit middel sliken tegen depressie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

De werking van een anti-depressivum is bij iedereen anders. De een krijgt veel bijwerkingen bij een bepaald middel en een ander bijna niet. Wat bij de meeste mensen wél zo is, is dat het opbouwen van een middel vervelend kan zijn, omdat je er erg aan moet wennen. Dat kan 6 tot 8 weken duren; sterkte daarmee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site staan een paar ervaringen met notrillen.
Gewichtstoename en droge mond zijn de voornaamste.
Ik wil je persoonlijk nog meegeven, dat je er op moet staan, dat je ook in gesprek gaat met iemand over je probleem, nadat je eerst wat tot rust bent gekomen.

Deze spullen hebben bijna allemaal als uiteindelijk bijverschijnsel dat de oorspronkelijke klachten terugkomen.

Tijdelijk gebruiken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik geen ervaring met deze AD maar als je naar het forum gaat van Stichting Pandora vind je de nodige info van mensen die het al lange tijd gebruiken.
Ik heb gelezen dat het een oud antidepressiva / heropnameremmer is. Het is bij dit middel gebruikelijk om je bloedspiegel regelmatig te laten controleren.
Bijwerkingen kunnen per persoon verschillen. Je kunt bijvoorbeeld last krijgen van hartkloppingen, zweten, droge mond enz.
Mag ik vragen waarom je dit oud middel voorgeschreven krijgt? De moderne middelen hebben minder bijwerkingen.
Je weet toch dat het een week of 2 duurt voor dat het middel wel of niet aanslaat?
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je niet zo’n last krijgt van bijwerkingen.