Ik heb in 1967 een operatie gehad waarbij gehoorbeentjes zijn geplaatst. Bevatten deze metaal?

Ik moet mri ondergaan. Dus hoe kan ik weten dat dit geen metaal bevat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
fremar
3 jaar geleden
Eens proberen bij het ziekenhuis waar dit vroeger gebeurt is, mogelijks weet daar nog iemand iets meer over of heeft de kno arts ooit iets over geleerd....

Antwoorden (1)

NEEN, maak je geen zorgen. Voor een nieuw gehoorbeentje wordt kunststof gebruikt (een prothese).
Bovendien weten de artsen aan de hand van jouw dossier wat er allemaal in je lichaam aan de hand is wat operaties e.d. betreft.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Elder161 die oden gegevens zijn echt niet bewaard dat dat nu gebeurt maar uit 1967 echt niet zelf onder vonden.