Zijn er instellingen waar je op commerciele basis je bloed kan laten testen?

Als de huisdokter een bepaalde test niet nodig vindt of niet wil laten doen, kun je dan bij iets anders terecht die dit wel wil onderzoeken?

3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Als je weet waarop je bloed getest moet worden, vaak wel.
Google levert veel resultaten.
https://www.yourlabs.nl/bloedonderzoek
Maar als huisarts de nut hiervan niet inziet.....
Ritsuka
3 jaar geleden
Wat ga je dan met dat resultaat doen? Hoe weet jij wat de waardes betekenen?

Antwoorden (1)

Ja, die zijn er. Kies er wel een die je verder kan helpen met de uitslag. Er zijn zeer veel testmogelijkheden. zowel qua bleodonderzoek als qua microbiologisch onderzoek.
Kijk bij de eerste link onder de regel: veelgestelde vragen: Mijn arts wil niet meewerken aan het onderzoek wat nu?