Verleden, Nu, Toekomst.Wat voor persoon ben jij?

Leef jij in het verleden: je bent tenslotte wie je bent door ervaringen van voor het heden.

Leef jij in het nu: alles laten gebeuren, verleden is gebeurt, en de toekomst komt wel.

Leef jij in de toekomst: altijd vooruitdenken en plannen?

Misschien zijn er nog andere optie's of bredere oriëntatie's. Het is natuurlijk even heel simpel geschetst. Geef je mening.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik leef zowel met het verleden, heden en de toekomst.

Voornamelijk toekomst, door naar de toekomst te kijken kan ik kijken wat verstandig is om in het heden te doen.

Pas als je in het heden je verleden kent kan je echt weten waar je in de toekomst naar toegaat. Ik leef in alle tijden, ervaringen uit het verleden geven me in het heden een leidraad voor beslissingen in de toekomst... Ik mix alles in 1 voor een gefundeerde levensstijl sommige dingen in de toekomst moet je wel over nadenken (huis/kinderen) maar de rest... komt nu wel... het verleden is gebeurd kan je niets aan veranderen dus niet lang bij stil staan. Maar wel retroperspectief gebruiken voor eerder genoemde dingen van de toekomst...

Ik leef grotendeels in het heden en een beetje in de toekomst. Het verleden heeft me gemaakt tot wie ik ben natuurlijk, maar verder kijk ik niet al te veel terug. Het heden is het belangrijkste omdat nu het moment is waarop je leeft en dus moet genieten. De toekomst is natuurlijk ook wel een beetje belangrijk omdat de kant is die je leven op gaat. Maar niet het belangrijkst omdat het toch allemaal giswerk is.

Ik denk altijd vooruit en het verleden, voor sommige momenten, vergeten.

Ik leef met het verleden ( dat heeft me gevormd ) in het heden en laat de toekomst op me af komen.

Ha, die Lino; Iedereen is denk ik wel eens weemoedig naar vroeger, maar in het verleden leven heeft geen zin, want dat komt toch nooit meer terug. En de toekomst is altijd maar afwachten hoe die eruit zal zien. Ik leef maar gewoon zoveel mogelijk in het hier en nu.

ik ben gericht op het nu en de toekomst. Voorpret is een van de leukste dingen die er bestaat...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100