Wie heeft er goeie tips tegen zweetvoeten?

Lekker, het mooie weer komt er weer aan! De open zomerschoentjes kunnen weer uit de kast. Helaas heb ik alleen in die open schoentjes vreselijke zweetvoeten, wie heeft er goeie tips om het te voorkomen of om te zorgen dat het minder ruikt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Boorzuur poeder wil nog wel eens helpen tegen zweetvoeten. Strooi voor het slapen gaan wat poeder in je sokken en draag deze snachts. Hierdoor word het zweten na een tijdje minder. Boorzuur kan je doorgaans bij de apotheek of drogist kopen.

je voeten regelmatig laten luchten, niet met zeep wassen en een goed middel tegen zweetvoeten gebruiken. Ik adviseer het middel dat te koop is bij schoenen zaken. Maar ook zinkzalf kan heel goed helpen. En draag katoenen sokken geen syntetische of wollen.

hier heb je een paar tip

Bronnen:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rub...

Er is een crème te koop, Ghen! Je kunt het online bestellen. Je voeten worden echt reukloos! Even intikken bij Google. Mijn zoon heeft veel last gehad en gebruikte deze crème, je hoeft het er niet elke dag op te smeren, het werkt ongeacht een bad/douche een paar dagen. Ik vind het een ideale oplossing!

kamfherspiritus dat is goed tegen zweet voeten je kan het bij apotheek en drogiterijen halen het is niet duur en je bent direct van je zweetvoeten af je brengt het met een watje op en je zweetvoeten zijn verleden tijd

Wat mij heel goed helpt zijn wisselbaden. Voeten met warm water wassen , en dan onder de koude kraan, dit verschillende keren, warm-koud dit bevorderd de bloedsomloop wat goed is tegen zweetvoeten.

Dan moet je zinkzalf gebruiken : voor het slapen gaan de voeten ermee inwrijven en dan doe je een paar oude sokken aan . omdat anders de zinkzalf in het beddengoed komt .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100