Wat kan rimpelige en afbrokkelende huid op je bovenarm betekenen?

Mijn zoon van 13 heeft sinds 2 dagen geleden rimpelige en afbrokkelende huid op zijn bovenarm en kan door de stress niet meer slapen. Hij denkt namelijk dat hij huidkanker heeft. Dus ik vraag hierbij om een verklaring.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
ronron1212
3 jaar geleden
Ga gewoon naar de huisarts die kan je verder helpen. Hier is niet de plaats omdat te vragen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Als ouder kun je hem geruststellen dat het geen huidkanker is, en neem je hem mee naar de huisarts, in llaats van advies vragrn van onbekende mensen op het internet.

Antwoorden (1)

het zou eczeem kunnen zijn. Had ik ook, zag er ook zo uit. Dat jeukte ook nog soms, Heeft hij daar ook last van? Dan moet je naar de dokter, het zou ook gewoon droge huid kunnen zijn, dan helpt een tube creme van het een of ander , vaseline of uierzalf ook wel
anneliez