Ik heb al sinds 13 juni deze bult op mijn arm iemand een idee wat het kan zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4K
Pieterke
3 jaar geleden
Dat kan van alles zijn. Ga er even mee naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel ja zal ik doen checken kan nooit kwaad
Pieterke
3 jaar geleden
Succes dribclau93!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel ik laat het wel weten als ik meer weet
Amadea
3 jaar geleden
Heb je je gestoten of is er een ander ongeluk(je) geweest waardoor de arm geblesseerd is?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heey Amadea, nee helemaal niks ik keek 12 juni naar mn arm toen zag ik opeens dit bobbeltje en nu is het geen bobbeltje meer maar echt een bobbel hij is een stuk groter geworden
Amadea
3 jaar geleden
Dan is het inderdaad verstandig om er een arts naar te laten kijken.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Wat bleek het uiteindelijk te zijn?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Wat was het nou ?ik heb het zelfde en de artsen weten hier niet wat het is. Ik heb het over gehouden ja een ader onsteking. Door verkeerd prikken van het infuus. Bult is erg pijnlijk en m'n hele arm verkrampt heb er bloedverdunners voor maar niks helpt. Zou er zo graag vanaf willen
Serap
een jaar geleden
Dat gebeurde bij mij ook het zelfde na aantal keer bloed afnames. Ze plaatsen een harde papier op je elleboog na de prik. Die harde papier drukte hard naar mijn ader en gewrichten. En krijg je dit. Die is hardnekkig en gaat niet weg helaas. Dit heb ik bijna twee jaar!!!

Antwoorden (1)

Als eerste reactie zou ik denken aan een vochtophoping als gevolg van een gewrichtsontsteking van de elleboog. De HUISARTS zal daar een veel betere kijk op hebben. Even langsgaan dus.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Het lijkt me dat als een ontsteking de oorzaak zou zijn vraagsteller ook pijnklachten moet hebben en last van de elleboog. Daar lijkt geen sprake van te zijn.