is mijn vriendin een goeie vriendin als ze mij niet uitnodigt voor haar feestje?

Toegevoegd na 1 dag:
even voor iedereen: ze heeft er geen reden voor! en ze heeft mij ook niks verteld over een feestje,ik moest het van iemand anders horen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het ligt inderdaad aan wat voor feestje het is. En het zal waarschijnlijk ook wel een reden hebben. Misschien moet je het je vriendin gewoon vragen? Ik zelf heb een vaste vriendengroep en een aantal 'losse' vriendinnen. Als je deze bij elkaar zet is er een heel bedrukte sfeer, en negeren een aantal mensen elkaar. Zelf vind ik dat dan niet bepaald gezellig en daarom nodig ik ze nooit tegelijkertijd voor iets uit.

Ze kan een hele goede reden hebben om je niet uit te nodigen. Het zegt niets over jou maar over de keuze van de vriendin. Als je daar met respect naar kunt kijken dan zal ze ongetwijfeld jou een uitleg willen geven. Het lastige met feestjes is dat de gastvrouw op iedereen let en wat minder aandacht voor jou vindt ze misschien heel vervelend.

Als ze je zelf niet uitnodigd voor haar feestje lijkt het mij dat ze geen goede vriendin is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100