Waarom krijg ik iedere keer weer terug komende hartkloppingen?

als ik hartkloppingen krijg dan voel ik altijd dat er iets gaat gebeuren en dan gebeurt er ook iets is dat dat niet een beetje raar. Ik kan dan niet lopen en hou dan hard mijn borst vast omdat ik denk dat ie er zo uitspringt. Als het op school gebeurt kan ik me helemaal niet meer concentreren en moet ik de lift in om naar de 2 etage te gaan.

En ook dat ik weet dat er iets is met iemand en dan is het egt zo. Vrienden noemen me ook wel helderziende, waarom krijg ik zo’n gevoel altijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Hartkloppingen kan je krijgen door dranken waarin zich caffeine bevind.
Maar het kan ook andere oorzaken hebben.
En voor die andere oorzaken te weten te komen die zelfs levensbedreigend kunnen zijn zou ik je een doktersbezoek aanbevelen.
Dit heeft ook maar niks te maken met helderziendheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan met onderliggende angsten te maken hebben,raadpleeg eventueel eens een psycholoog.
fremar