Hoe lang blijft een blauwe plek zichtbasr?

Het gaat om een blauwe plek in mijn gezichtonder mijn oog.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Als er geen letsel van het oog zelf of van de botten eromheen is, dan zal de blauwe plek in de loop van 1-2 weken vanzelf genezen, daarbij blauwe, groene en gele verkleuringsstadia tonend.
Dus na maximaal twee weken zal de plek niet meer zichtbaar zijn.
Toegevoegd op 07 maart 2020 14:47: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Maar dan wel indien alles met de gezondheid van vraagsteller verder in orde is.
Meet gebruik van ijs, arnica zal, vitamine c en/of saunabezoek kunnen blauwe plekken laten verdwijnen binnen een dag of 10 anders duurt het twee tot drie weken, maar dat verschilt per persoon en etnische groep.