Er is vanmiddag bij de huisarts een bultje uit mijn hoofd gesneden en dicht gelijmd. Mag ik hiermee nu wel douchen?

Hij zei alleen dat ik voorzichtig moest doen met aanraken maar heeft niks gezegd over douchen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Weet je zeker dat de arts daar niets over gezegd heeft? Dat kan ik me niet voorstellen!

Antwoorden (3)

Douchen en afspoelen mag. Zorg wel dat u er na de wond zorgvuldig droog dept. Baden en zwemmen zijn niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U moet de wond de eerste 5 dagen droog houden.
Dus wees voorzichtig met douchen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Douchen uitstellen tot het wondje aan elkaar zit door natuurlijke hechting. Voor de zekerheid even de dokter om advies vragen morgen. Succes.