Zoals zoveel producten bevat ook zeep stoffen die in grotere hoeveelheden schadelijk kunnen zijn voor de volksgezondheid echter de hoeveelheid giftige stof in zeep is te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me ook, heb nog nooit een kruis op zeep gezien, laat staan een doodskop.
In zeep zitten veel chemische (kleur)stoffen en is niet geschikt om in te nemen. Giftig wordt het pas als je er te veel van eet. Maar ik hoop/denk niet dat u dat doet :-)