Er zijn geen medicijnen tegen het hpv virus
ronron1212
4 jaar geleden
Er is geen antibioticum of andere remedie om het HPV-virus te bestrijden. Maakt niet uit of het om een man gaat of een vrouw.
Echter, de meeste HPV infecties verdwijnen gewoon na verloop van tijd of zijn zodanig verzwakt dat ze geen kwaad meer kunnen aanrichten. Een infectie die latent aanwezig is, kan echter weer de kop opsteken als het immuunsysteem van een persoon is verzwakt door bepaalde aandoeningen of ziektes of door een intensieve medische behandeling, zoals bij kanker het geval kan zijn.