Ik ruik een rare geur op de lippen na een kus. Is dit een ziekte?

Ik merkte dat mijn ex een geur heeft op zijn lippen en speeksel na een paar maanden had ik de dezelfde geur in mijn speeksel, hoe geraak ik hiervan af en is dit een ziekte

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K
Antoni
3 jaar geleden
Wat zegt je huisarts ervan?
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ik zou bij een mondhygiënist langs gaan.

Antwoorden (1)

Bij een chlamydiainfectie kan er onaangename smaak in de mond en een slechte adem van de besmette persoon ontstaan. Maar het kan ook evengoed aan een slechte mondhygiëne liggen.