hoe ga je om met arogante mensen

Hallo
ik heb colega die erg arogant is .. ik heb heel veel moeite met haar! .. het liefst blijf ik thuis ...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet niet toelaten dat een ander er de oorzaak van is dat jij je niet prettig voelt. Als je je collega niet confronteert zal er niets aan je situatie veranderen. Wat niet geconfronteerd wordt blijft voortbestaan. Bespreek het met haar en als ze haar houding naar jouw toe niet veranderd negeer haar dan en vertel haar ook dat je dat zal doen. Kan je het zelf niet vraag dan een directe leidinggevende dit voor je te doen. Echt, je moet dit confronteren. Succes, ik weet zeker dat het gaat lukken.

Niet. Jouw collega is onzeker, voelt zich minder dan jij. Dus moet jij met een zekere houding 'eronder'.... Dat is de arrogantie van haar/zijn kant. Die gaat dat niet veranderen, wat jij ook doet of wil. Dus ga er vooral niet mee om. Is er mogelijkheid tot overplaatsing? Is er iemand die je in vertrouwen kan nemen? Beiden zijn opties om gevolg te geven aan jouw vervelende situatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100