wie heeft de do and don,t bij verschillende stadia van dementie

ik werk met dementerende ouderen en heb een clinische les gehad met de verschilende stadia van beleving en wat wel en niet te doen,maar de layout konden ze me niet geven,en ik kan het nergens terug vinden op het internet,ik hoop dat iemand herkend wat ik bedoel en het mij willen toezenden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Misschien heb je hier iets aan? Is van een Belgische site zie ik nu, maar dat zal niks uitmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn vader was ook dement,is nu in maart gestorven en ik heb alles zelf moeten opzoeken op de pc omdat men in de geriatrie me niet konden uitleggen hoe ik er moest mee omgaan, ik heb veel terug gevonden op de pc en kon goed met zijn situatie omgaan daardoor, maar spijtig dat men ik een gespecialiseerde afdeling dit niet kunnen uitleggen en zelf soms niet weten wat gedaan, het zou nochtans veel familieleden helpen om de demente te bezoeken en er mee om te gaan en te begrijpen want dat doen vele mensen nog niet met alle gevolgen van dien.