Opgezette buik, pijn aan de boven kant van de buik, moe, vaak heel erg, misselijk, draaierig, hoofdpijn soms erg wit gezicht. Herkent iemand dit?

Al jaren heb ik last van buik klachten maar niemand weet wat ik heb. Ben al op veel dingen getest maar alles bleek goed te zijn. Laatste keren ging ik out van de pijn en moest een ambulance komen enige wat daaruit kwam was dat me bloeddruk te hoog was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je psygische problemen of veel stress?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee juist helemaal niet. Soms komt het ook gewoon uit het niets op vakanties of als ik ergens mee bezig ben wat ik leuk vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je al naar de dokter geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O sorry vraag niet goed gelezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prikkelbare Darm Syndroom?

Antwoorden (4)

Heb je misschien last van obstipatie ?
Daar zal vast wel al aan gedacht zijn, maar zoniet, probeer wat laxerende middelen, veel fruit/uien/koffie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om naar een dietiste gaan. Zij kan kijken of het eventueel aan je voeding ligt. Misschien kun je niet goed tegen melkproducten of verschillende soorten fruit etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt mij bekend voor, mijn zus had hier toen ze klein was last van. Bij haar is coeliakie gediagnosticeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je doorverwijzen naar een gastro-enteroloog. Ik neem aan dat bij de dingen die getest zijn, nog geen maagonderzoek heeft plaats gevonden.

Een gastroscopie (maagonderzoek) is een veelgebruikt onderzoek dat voor verschillende klachten kan aangevraagd worden, zoals o.a. bovenbuikspijn. Het uitvoeren van een gastroscopie brengt weinig risico’s met zich mee.