Ik ga naar voetbal kijken en morgen weer, wat zouden alle partners ervan vinden?

waarschijnlijk gunnen ze het ons maar......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (11)

Het lijkt me handiger dat je dit aan je eigen partner gaat vinden. Wat mijn (niet aanwezige) partner er van zal vinden kan zomaar iets heel anders zijn dan jouw partner er van vind.

Maarre: Als jij een portemonnee met shopgeld klaar legt voor haar, dan denk ik dat ze het prima vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je vrouw ook dit onderstaande contract laten tekenen.
Zo kan jij rustig het WK kijken.
Veel plezier!!

WK CONTRACT 2010
- voor de vrouwelijke partner –
Hierbij verklaar ik, …………………………………., woonachtig te ……..………………. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.
1. Vanaf twee uur voor elke wedstrijd alsmede 1 uur na de wedstrijd zorg ik voor alle drankjes en hapjes voor de mannelijke kijkers
2. Ik zal nooit, maar dan ook écht nooit voor het beeldscherm lopen.
3. Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal ik dat direct op verzoek van de mannelijke kijkers.
4. Tijdens een wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vrouwenvragen.
5. Ik respecteer elke opmerking die naar mij wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
6. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen gewassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon).
7. Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
8. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er minimaal twee keer een bittergarnituur verzorgd.
9. In geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijker tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
10. Ik respecteer alle mannelijke kijkers in het huis en doe wat zij mij bevelen.
11. Ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.
12. Als mij op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal ik dit terstond doen.
13. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijd avond servicen.
14. Tijdens de rust zal ik zorg dragen dat het toilet continue fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
15. ’s-Ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje koffie.
* Aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.
Aldus overeengekomen te ………………….. op …… / ……. / 2010.
Handtekening vrouw
…………………………
Handtekening man(voor akkoord)
………………………………
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 1 tv in huis waarschijnlijk niet zo fijn.Dus!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn partner maakt het niet zoveel uit, tenzij er iets interessanters op tv is. Gelukkig vind ik vaak het zelfde als zij interessanter, dus dat komt goed uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus vandaag èn morgen!
Dáár zullen de partners toch niet over vallen...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik, vrouw, zou fantastisch vinden wanneer mijn partner naar voetbal gaat kijken, ik kijk dan gewoon lekker mee. Helaas houdt mijn, mannelijke, partner niet van voetbal, dus kijk ik de in mijn ogen interessant wedstrijden met vriend(inn)en of in de kroeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zondag krijg je antwoord.Ik ben voorlopig even druk met alle partners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkel probleem.
ik kijk vandaag gtst en morgen ook weer en daar maakt mijn man geen probleem van. ;)

ik vind het zelf helemaal niet erg als mijn man even elke dag voetbal moet kijken.
ik kijk zelf niet alle buitenlandse wedstrijden maar ik ga dan gewoon lekker achter de pc zitten.
en word het spannend dan ga ik meekijken.

maar mijn man is toch bijna nooit thuis ik zie hem bijna alleen in het weekend savonds is hij pas rond half tien thuis. dus veel voetbal kan hij niet eens kijken.
dus als hij wel kan kijken is het alleen maar leuk want dan is hij eens op tijd thuis hihi
13 jaar geleden
Ik vind het dus helemaal niet leuk! Het begint deze dagen al om 13.30 uur met voetbal, dan volgt de wedstrijd van 16.00 uur, om iets voor 18.00 uur over naar RTL7 VI oranje, 19.00 uur WK journaal Ned. 1, van 20.00 tot 20.30 uur kunnen we even iets anders kijken en dan om 20.30 uur de volgende wedstrijd met daarna de nabeschouwing, direct gevolgd door studio oranje oid. Oke, ik zou boven kunnen gaan kijken, maar dan heb je weer niemand om tegen te praten. De wedstrijden met Nederland kijk ik wel, maar verder.............ik zal blij zijn als het 11 juli is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt ze geen fluit uit,ze lezen een mooi boek over churchill of andere helden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah joh, dat hoeven ze niet erg te vinden. Mijn partner is het hele jaar door geobsedeerd door zijn hobby. En dat geeft mij lekker de ruimte om mijn eigen dingen te kunnen blijven doen. En daar mag hij dan weer niet over zeuren.....
vrijheid, blijheid