Is dit normaal bij zwaar gekneusde enkel?

Ik ben acht dagen geleden van de trap gevallen, en heb hierbij mijn enkel zwaar gekneusd. nu, acht dagen later wordt de pijn niet minder, en word de enkel erg stijf. is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik jou was ging ik naar de dokter. Die kan je dan doorsturen naar het ziekenhuis om foto"s te laten maken. Veel beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker naar de dokter gaan. Waarschijnlijk zijn er enkelbanden gescheurd. De enkel moet dan ingetaped worden en mag niet belast worden.