Welke elektrische tandenborstel is echt goed?

En bij welke winkel koop ik die? NIET ONLINE.

Wil ook de naam weten dan weet ik om welke ik moet vragen in de winkel.

En hoeveel die kost.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

ik heb zelf de electrice tandenborstel van het kruitvat merk. en die bevalt me erg goed.
ik had eerst 1 van braun die was een stuk duurder maar ik merk geen verschil.

die van kruitvat is ongeveer 11 euro.
13 jaar geleden
De philips Soniccare vanaf 79,- te koop bij o.a Expert.
Super bewegelijke tandenborstel wat goed is voor tanden en tandvlees. Je zult het verschil na een paar weken wel voelen je tanden voelen gladder aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf de Oral-B Triumph 5000, fijn ding! Alleen wel een beetje prijzig :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Hellfrich in Surhuisterveen de Braun activ-pro 19,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Bijenkorf op West Terschelling, De Braun active+ voor maar Euro 48,75
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mondhygiëniste heeft me aangeraden er een van Oral-B te kopen. Ze zei dat het niet uitmaakt of je een goedkope of een dure neemt; ze zijn allemaal goed. En alle borstels van dat merk passen in al hun tandenborstels. Ze zijn o.a. te koop bij Blokker.
13 jaar geleden
Mijn tandarts gaat voor de handtandenborstel.,beter voor je tandvlees.En we gaan met z'n allen ook nog lekker wat energie besparen!De opladers zijn stroomvreters!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar een echte goede tandenborstel en dat is de Oral- b triumph 5000, ik heb ze allemaal geprobeerd, en langere tijd gebruikt maar de plakcontrol modellen komen wel in de hoekjes en gaatjes maar reinigen niet de oppervlakte grondig. De sonic modellen doen dit wel maar komen toch niet goed in de hoeken. De triumph heeft een perfect display waarin de poetsvolgorde en tijd aangeven wordt. De Tandarts die een handtandenborstel, aanbeveeld heeft een veel te hoge verwachting van het geduld en de handigheid van zijn patienten. Er is geen mens die de juiste beweging kan maken om een sonic effect te evenaren. Kost een paar centen ong. € 120,- maar dan heb je ook echt wat. Te koop bij de betere electrozaak als Expert, Electro World of Euronics.