Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik soms een licht gevoel in mijn lichaam?

Ik ben al 3 keer bij de huisarts geweest omdat ik altijd het gevoel heb dat ik iets aan mijn hart heb. Zelf ben ik 23 jaar en mijn huisarts wist zeker dat ik niets aan mijn hart heb. Vorige week ben ik nog geweest, en de laatste keer heeft mij heel erg tot rust gesteld. ik dacht van ik heb echt niks. Totdat ik een keer lekker met veel plezier en alle rust achter mijn computer zat. Ineens kreeg ik een heel licht gevoel in mijn hoofd en een raar gevoel door mijn lichaam. Alsof de bloedcirculatie niet goed ging. Het gevoel om elk moment weg te vallen. Kreeg het ineens ook nog ijskoud. Duurde ongeveer een minuut en moest gelijk weer naar het toilet van de angst. Had ik net wat rust en nu komt dit ineens weer. Wat is dit toch. De huisarts heeft alleen naar mijn hart geluisterd.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
7.1K
crispy
4 jaar geleden
Als je huisarts zegt dat het niet aan je hart ligt, dan kan je daar het best op vertrouwen. De vraag is natuurlijk wat het dan wel is. Als je bij je huisarts alleen maar klaagt over je hart, dan krijg je alleen maar een diagnose over je hart... Wellicht kan je nog eens bij de huisarts langs gaan en vragen wat de oorzaak van die symptomen is als je hart wel in orde is.
Pieterke
4 jaar geleden
Ben je weleens getest op bloedarmoede? Toen ik dat had, had ik dat gevoel ook weleens.
Ritsuka
4 jaar geleden
Eet en drink je genoeg?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik eet en drink genoeg. ik had het zojuist weer. ik zit rustig op kantoor en krijg weer een raar/koud gevoel in mijn onderbuik weer een raar/licht gevoel in mijn hoofd. na een halve minuut was het weer weg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)