Hebben Adam en Eva dinosaurussen gezien? waren Adam en Eva nou normale homosapiens of waren het nou neander thalers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een hele mooie mengeling van een heleboel theoriën ;) wel creatief :)

Het beste antwoord

Adam en Eva zijn symbolische figuren voor de eerste (moderne) mens, en hebben uiteraard nooit echt bestaan.

Voordat de eerste échte Adam en Eva ofwel de echte eerste mensen verschenen (en bij echte mensen bedoelen we in dit geval inderdaad homo sapiens) waren de dinosauriers als lang, breed en hoog uitgestorven.
De dino's stierven zo'n 65 miljoen jaar geleden uit, terwijl de eerste mens krap 40.000 jaar geleden op het toneel kwam . Daar zit toch al snel een slorige .....64,5miljoen jaar tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Sorry, maar Adam en Eva waren een sprookje. Ze bestonden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Bron?
.
(lol)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron: gezonde logica van mezelf....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je daar nu vier minnen voor krijgen, al is het antwoord niet volledig ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal wel te maken hebben met meningsverschillen die nooit opgelost zullen worden. Ik kan er niet van wakker liggen :)))
dino's waren niet gelijk met mensen op aarde. en volgens de bijbel waren er geen neander thalers, en volgens de evolutietheorie waren er inderdaad niet zomaar 2 mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de tijd waarin Adam en Eva geleefd zouden moeten is 6000 jaar geleden. Toen waren de neandethalers al uitgestorven EN waren de dinosauriers uitgestorven. We hebben het bij evolutie van mensen en andere dieren over 100.000en jaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen de eerste mensen rondliepen waren de dinosaurussen al heel lang uitgestorven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 o.a. na het uitsterven van de dinosauriers konden de zoogdieren en de mens zich ontwikkelen.
Als ze bestonden waren ze gewone mensen maar ze hebben in ieder geval heel interessante tijden en bijzonder avonturen meegemaakt. Zo bijzonder dat de boek die hun verhaal vertelt is waarschijnlijke de grootste bestseller van alle tijden. Er zijn ook heel veel films gemaakt naar aanleiding van dat verhaal niet precies hetzelfde maar heel dicht bij. De laatste was een 3D geval over een planeet die op een prachtig tuin lijkt met een bijzonder boom die men probeert te vernietigen alleen al die mensen waren blauw.
Trouwens Dinosaurus hebben Adam en Eva waarschijnlijk niet gezien wel een enorme slang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus!
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe de schrijver van hun levensverhaal aan die informatie kwam..
Het waren mensen. Believe it or not. Gewone mensen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA,want God schiep eerst de mens en toen de dieren

ze hebben ze zelfs te eten gegeven