wat kan ik doen tegen schaamhaar?

een tijdje geleden is mijn schaamhaar gaan groeien. ik vind het erg vervelend, want het is best veel en steekt vaak uit mijn onderbroek. hoe moet dat nou als ik ga zwemmen? ik heb eens geprobeerd het te scheren met een wegwerpmesje, maar daar kreeg ik allerlei bloedende plekjes en ontstoken haarzakjes van en bovendien deed hetzeer, dus toen ben ik gestopt. nu knip ik de langste haren er soms af als ik het te erg vindt worden. is dat gevaarlijk? kan ik iets anders doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

Ontharingscrème van veer werkt erg goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van veet bedoel ik wel de gebruiksaanwijzing lezen een nadeel is dat het erg stinkt maar nadat je het goed hebt gewassen is de geur bijna weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed uitkijken dat die Veet niet op, aan, of binnen je schaamlippen komt! (Ik neem aan dat je een meisje bent?)
Kort knippen en dan voorzichtig scheren lijkt me het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontharingscreme zijn inderdaad niet zo erg geschikt voor geslachtdelen van een vrouw.
Te irriterend namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh je kunt ook eventueel iemand anders laten scheren ><
Electrisch scheerapparaat werkt uitstekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kun je weinig doen om de haargroei te laten stoppen. Misschien is de tondeuse een optie, om alles egaal bij te werken. Als je helemaal kaal gaat kun je wel wat jeuk verwachten.
Bijknippen is niet gevaarlijk zolang je maar kijkt voordat je knipt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ontharingscreme, harsen, weg laten laseren en electrisch laten epileren, scheren moet je wel goed doen, eerst met warm water erop, dan scheerschuim of gel, dan scheren en na het drogen calendulan erop om de huid te herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak een beetje uit je vraag op dat je heel jong bent ?
Ik denk dat dan de tondeuse de beste keuze is.
Pijnloos, regelmatig bij te houden en geen ingegroeide haren (als je het tenminste niet kaal scheert).
Als je uit de puberteit bent kun je langs je liezen laten harsen maar dat is wel erg stoer want dat is niet pijnloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan als je gaat zwemmen ook kiezen voor een hipster bikinibroekje met van die pijpjes zeg maar.