wat kan ik doen tegen schaamhaar?

een tijdje geleden is mijn schaamhaar gaan groeien. ik vind het erg vervelend, want het is best veel en steekt vaak uit mijn onderbroek. hoe moet dat nou als ik ga zwemmen? ik heb eens geprobeerd het te scheren met een wegwerpmesje, maar daar kreeg ik allerlei bloedende plekjes en ontstoken haarzakjes van en bovendien deed hetzeer, dus toen ben ik gestopt. nu knip ik de langste haren er soms af als ik het te erg vindt worden. is dat gevaarlijk? kan ik iets anders doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ontharingscrème van veer werkt erg goed

Electrisch scheerapparaat werkt uitstekend

Helaas kun je weinig doen om de haargroei te laten stoppen. Misschien is de tondeuse een optie, om alles egaal bij te werken. Als je helemaal kaal gaat kun je wel wat jeuk verwachten. Bijknippen is niet gevaarlijk zolang je maar kijkt voordat je knipt.

ontharingscreme, harsen, weg laten laseren en electrisch laten epileren, scheren moet je wel goed doen, eerst met warm water erop, dan scheerschuim of gel, dan scheren en na het drogen calendulan erop om de huid te herstellen.

Ik maak een beetje uit je vraag op dat je heel jong bent ? Ik denk dat dan de tondeuse de beste keuze is. Pijnloos, regelmatig bij te houden en geen ingegroeide haren (als je het tenminste niet kaal scheert). Als je uit de puberteit bent kun je langs je liezen laten harsen maar dat is wel erg stoer want dat is niet pijnloos.

Je kan als je gaat zwemmen ook kiezen voor een hipster bikinibroekje met van die pijpjes zeg maar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100