Hoe heet deze arts?

Heb hele zwakke polsen kan niks hebben al vanalles geprobeert qua versterken en niks werkt. Ik ken iemand die de zelfde klachten had die haar pezen laten inkorten. Maar ze weet niet meer wat voor een arts het was. Ik heb dag en nacht pijn word gek.

Cryofiel
een jaar geleden
Het zou helpen als je helder zou vertellen welke problemen je hebt.

Bijvoorbeeld: wat bedoel je met 'zwak'? Weinig spierkracht? Of breken ze snel?

En wat voor pijn heb je? Waar, wanneer? Heeft dat met die zwakte te maken?

Verder: heb je de oorzaak van je klachten al laten onderzoeken? Nu kom je al met een oplossing zonder de oorzaak te kennen - dus hoe weet je dan dat die oplossing passend is bij jouw klachten?
ronron1212
een jaar geleden
Ga gewoon naar je huisarts je hebt toch een verwijzing nodig

Antwoorden (1)

Dat zal toch een plastisch chirurg moeten hebben gedaan. Vanzelfsprekend kan je huisarts hier meer over vertellen.
SimonV
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
@SimonV dat lijkt me toch een wat andere zaak dan wat in de vraag staat
Plastische Chirurgie
Bij Plastische Chirurgie denken veel mensen aan cosmetische operaties, zoals een 'nieuwe' neus, een borstvergroting of een behandeling met botox. Plastische chirurgie is veel meer dan dat. De plastisch chirurg voert ook reconstructies of correcties uit ter verbetering van een afwijkingen of een beperking.
SimonV
een jaar geleden
Dat denken dus veel mensen. Plastisch chirurgen voeren ook polsoperaties uit.
https://www.ecjanvangoyen.nl/en/plastic-surgery-focused-on-insured-care/
https://www.pennmedicine.org/for-patients-and-visitors/find-a-program-or-service/plastic-surgery/reconstructive-surgery/treatments-and-procedures-hand-and-upper-extremity
https://okanaganhealthsurgical.ca/blog/Types+of+Hand+amp+Wrist+Surgery/48
ronron1212
een jaar geleden
@SimonV bekend maar dit lijkt me echt iets anders