Mag je een tatoeage als je in de verpleeging werkt?

Hoop dat het in de goede categorie zit.

Toegevoegd na 11 minuten:
en dan bedoel ik een kleintje op je (onder)arm of achter je oor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zichtbare tatoo's mogen ze verbieden. Dus zet hem op een plaats waar je hem altijd kunt verbergen, tenslotte zet je een tatoo voor jezelf en niet om ermee te koop te lopen. Ik zelf heb er 4, en kan ze allemaal verbergen. Want mensen hebben toch snel een oordeel klaar over iemand die tatoo's heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, alleen als je een tatoeage op je billetjes neemt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat mag wel. Al kan ik me voorstellen dat je als je er zo uitziet, niet wordt aangenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verpleging is een vrij traditionele sector.
Een nauwelijks zichtbare zal wel niet zo n probleem zijn.
Probeer het even met een plakplaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het mag verschilt denk ik per werkgever. ik heb een aantal collega's met een zichtbare tatoeage(rotwoord om te spellen). dit zijn wel "beschaafde" tatoo's op zichtbare plekken. wel is het zo dat solliciteren er moeilijker door wordt!