Hoe herken ik bedwantslarven/eitjes?

Ik heb de laatste paar weken af en toe last van een paar jeukende bultjes (niks extreems en max 3). Geen mug te zien, dus ik ging googlen en kwam op bedwantsen uit... Mijn hele bed omgekeerd en geinspecteerd, maar geen bedwantsen gevonden. Wel vond ik een soort wit wormpje met een donkere kop 6mm ofzo. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop toch echt niet dat het bedwantsen zijn... Maar kan niks anders vinden wat zou jeuken.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Door goed te kijken naar bijgevoegde afbeelding waarop de levensfases van een bedwants te zien zijn. Daarop staat geen wit wormpje met een donkere kop. Dus wat jij gevonden hebt is wat anders dan een bedwants in wording.

Wat het wél zou kunnen zijn is zonder foto ervan en nadere informatie, zoals bijvoorbeeld of jij een huisdier hebt dat je wel eens op jouw bed laat liggen, niet te beantwoorden.
Plaatje bij antwoord
Amadea