Spataderen...mijn achterbenen zitten er vol mee! Waar moet ik wezen om er het liefst in 1x van af te zijn?

Ooit eerder bij een instituut geweest, daar hebben ze de aderen 1 voor 1 gespoten, maar geen resultaat..
Ooit eens op televisie een documentaire gezien over een ziekenhuis of instituut in Den Haag of Rotterdam( dacht ik) waarbij iemand met 1 spuit van de lelijke blauwe aderen verlost werd..
Op mijn benen zitten er zo veel, dat het lijkt alsof ik onder de blauwe plekken zit...Ze liggen er niet echt op, zijn wel plat) Ben er nog veel te jong voor om er nu al zo bij te lopen..
Wie o wie heeft info en GOEDE raad waar ik wezen moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag me af of de behandeling pijnlijk is, heb hetzelfde, allemaal blauwe aderen aan de achterkant van mijn benen. Wil er ook vanaf liefst zo natuurlijk mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het pijnlijk is maakt mij niet zo veel uit, heb nu allang genoeg met lelijke benen gelopen... ben het spuugzat!! Krijg iedere keer te horen... goh, heb je nou zoveel blauwe plekken? Jij ook succes!!

Het beste antwoord

http://www.velthuiskliniek.nl/

Zoals hierboven ook al iemand schreef.

Betrouwbaar en goed adres.

Ik ken diverse mensen die er klant zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou contact op kunnen nemen met een fleboloog. Al dan niet in een privékliniek.

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!
Ik hoor wel eens een reclame van de Velthuiskliniek waar je gratis kunt laten kijken of er wat aan te doen is. Heb je hier iets aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dit niet in je ziektekostenverzekering zitten? Dan zou ik je aanraden om je polis door te spitten en je arts te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet mijn vraag... dat het bij de meeste vergoed wordt, wist ik al, arts is al geraadpleegd!
Als je iets wil hebben wat ook voor de langere duur werkt, kan je homeopathische zalf kopen voor je aderen. het werkt niet in een keer, maar na een week of wat zullen ze echt aanzienlijk verminderen. heb er zelf ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zullen daar echt alle blauwe aderen van verdwijnen? Ik denk ik nog geen 100 jaar... sorry!