Heeft een 'privé' MRI-scan zin?

Heeft dat zin als je geen belangrijke gezondheidsproblemen heb en voor het oog gezond bent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
Ritsuka
11 jaar geleden
zonde van je geld
paulus811
11 jaar geleden
o ritsuka, wat is dan NIET zonde van je geld?
Ritsuka
11 jaar geleden
als je je gezond voelt, en er gezond uitziet, en je weet van jezelf dat je gezond eet en leeft, waarom zou je dan zo'n scan doen?
paulus811
11 jaar geleden
Omdat gezond eten en leven geen garantie is dat je niets kan overkomen. Hoeveel kankerpatienten leven er niet gezond, zien er gezond uit en voelen zich ook gezond terwijl ze toch die ziekte bij zich dragen?

Het beste antwoord

Ja dat KAN zin hebben, maar dat weet je pas achteraf. Aandoeningen waar je nog geen last van hebt of zelfs niet eens voelt, kunnen in een vroeg stadium ontdekt en behandeld worden. En is de uitslag dat je kerngezond bent, dan heeft het ook zin want dat lijkt mij een bijzonder prettige mededeling.

Voor de 800 euro die een pre-scan kost, moet je natuurlijk niet krom hoeven liggen (dan zien ze meteen een hernia...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Compleet antwoord!