Hoe komt het dat ik lach als ik me concentreer?

Altijd als ik aan het leren ben of aan het denken, span ik mijn (mond?)spieren aan waardoor mijn mond in een lach staat zonder dat ik het merk. Ik moet mijn mond bewust ontspannen om het niet te doen. Hoe komt dat?

4 jaar geleden
paulos
4 jaar geleden
Zeer herkenbaar. Jij concentreert je waarschijnlijk op iets dat mooi, leuk of interessant is.
Amadea
4 jaar geleden
Wees blij dat jij een lach vertoont. Anderen hebben in zo'n geval een gezicht alsof ze boos zijn, en krijgen daar dan vervelende reacties op.
Z512099
4 jaar geleden
Blijven glimlachen Anna...

Antwoorden (1)

Dat komt omdat je niet wilt lachen. Je gaat dan zo erg concentreren op het niet lachen dat je toch moet lachen. Het is heel normaal!