Bestaat er een aantoonbaar verband tussen Corona en 5G?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Nee, dat is onzin
Pieterke
3 jaar geleden
Nee, dat bestaat niet. Dat is echt onzin.
jc54
3 jaar geleden
Het enige verband tussen die twee, is dat ze allebei in het nieuws zijn.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Aflevering van: "Zondag met Lubach" over Corona en 5G. https://m.youtube.com/watch?vl=nl-NL&v=sWQwFOYxUTo

Antwoorden (2)

Nee dat bestaat er niet. Er is geen enkel onderzoek dat dit bewijst.
3 jaar geleden
Het verband dat wordt gelegd is dat corona is ontstaan in Wuhan en dat de eerste 5g zendmast in Wuhan is getest. Er is echter geen aantoonbaar verband dat 5G daadwerkelijk corona veroorzaakt.