Op dit moment nog niet maar de branche vereniging ANKO adviseert de kapper om vanaf 17 maart morgen tot en met 6 april de zaken te sluiten.
Toegevoegd op 16 maart 2020 13:05: bron
4 jaar geleden
popeye
4 jaar geleden
dan moeten mensen dus maar als een zwerver erbij lopen?
tinus1969
4 jaar geleden
@popeye wat heeft je voorkeur; doodgaan of met lang haar rondlipen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De kappers / kapsters lopen net wat meer risico dan de klanten. Dat is dus een verstandig advies van ANKO.