Is het erg als je wat later bent bij je vaccinatie?

Hallo. Ik heb een vraag: is het erg als je wat later bent bij je vaccinatie? Het tijdvak komt mij niet zo goed uit, dus dan zou ik een kwartiertje te laat zijn. Doen ze daar moeilijk over of maakt het niet uit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat maakt niet uit. Zorg er wel voor dat je komt binnen de tijd dat ze vaccineren. Stel dat dit tussen 14.00 uur is en 17.00 uur is, kom dan niet voor of na deze tijd. De tijdvakken gebruiken ze alleen, zodat ze de vaccinaties kunnen verspreiden over deze uren. Ze willen voorkomen dat iedereen tegelijk komt. Helaas, trekken weinig mensen zich überhaupt iets aan van het tijdvak. Bij het Rodastadion in Kerkrade stond laatst een heuse file van een uur, omdat bijna iedereen om 16.30 uur kwam. Ook de tijdvakken van bijvoorbeeld tussen 14.00 uur en 14.15 uur. (meningokokkenprik) Dan nog mogen ze de vaccinatie niet weigeren te geven. Indien jij probeert rond het aangegeven tijdvak te gaan, is dat alleen maar netjes van jou.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100