Welke combinatie van Herbalife-produkten moet ik bestellen om verantwoord af te vallen en centimeters kwijt te raken?

Ik kom er niet uit op al die sites, ik wil geen gedoe met een consulente, die heb ik in het verleden al gehad, toen ben ik ook erg veel afgevallen. Maar ik weet niet meer wat destijds voor produkten had. Weet wel dat ik twee bussen poeder had waar ik shakes mee maakte voor ontbijt en lunch. 's Avonds at ik 'gewoon', dwz, groenten en vlees, (geen aardappelen) en een stuk fruit. Iemand goede tips?
NB: Ik wil graag een 'kuur' doen van zes weken, dit is de tijd die ik nog heb voordat ik op vakantie ga.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeacht welke combinatie; je portemonnee zal er zeker van afvallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen antwoord op mijn vraag Conan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is een reactie op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk, sorry, was even afgeleid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen probleem.

Antwoorden (3)

Geen enkele. Herbalife bestaat uit een pyramidale bende van oplichters.
13 jaar geleden
Ik snap het gewoon niet. Als je gewoon eerlijk tegen jezelf zou zijn weet je heel goed waar de oorzaak ligt van dit alles. Ik begrijp dat je in 6 weken heel snel wil afvallen? Denk maar niet dat dit de manier is, het zal je tijdelijk helpen. Uiteindelijk moet jij je levensstijl aanpassen, alleen dan zal je echt afvallen en slank blijven. Zolang je gelooft in wondermiddelen zal je altijd dik blijven en zelf dikker worden, geloof mij maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf Herbalife consulente geweest ooit, en ik kan je wel vertellen dat de producten echt wel van hoge kwaliteit zijn. Het is echt niet zo je in een Reform winkel hetzelfde kunt kopen. Maar ik zeg er wel bij, dat Herbalife zijn producten veel te duur verkoopt. Zeker in deze tijd is dat gewoon niet te doen. Eerlijk gezegd heb ik een shake-dieet nooit iets gevonden. Iedereen wil toch eigenlijk gewoon normaal eten. En eigenlijk is dat ook wat je moet doen: gewoon normaal en gezond eten.

Dieten werken, omdat je dan tijdelijk je levensstijl strikt aanpast, en je hieraan houdt. Maar zodra je ermee stopt, komen die kilo's er weer aan. Dat is niets gek! Als je weer vervalt in je oude patroon, dan krijg je ook weer dat oude gewicht op de weegschaal, zo simpel is het. Ik ben van mening dat je al die shake's niet nodig hebt. Sommige mensen hebben gewoon de pech dat hun stofwisseling geen rekening houdt met hun ideaalbeeld. Sommige mensen moeten nou eenmaal harder werken, aan die gezonde levensstijl dan anderen. Maar mensen vergeten ook vaak dat er teveel aandacht wordt besteedt aan die kilo's, terwijl een mens meer is dan alleen zijn vetpercentage.

Eigenlijk weet jij heel goed wat je moet doen. Je moet je levensstijl permanent veranderen, en hier niet meer vanaf wijken. Heb je dat ervoor over? Het gaat wel om je gezondheid. Gezond leven heeft niet alles te maken met afvallen. Het is een levensstijl. Iedereen weet het zo goed: niet roken, niet drinken, goed slapen, gezond eten (veel groenten 3x in de week vis enz), niet te veel eten, voldoende sporten. Het zit hem niet in WAT je eet, maar hoe je eten gebruikt in je dagelijks leven. Van alles met mate. Gezondheid zit hem ook niet altijd in de kilo's maar in je manier van leven. Je kunt wel een hele dag op van die shake's gaan leven, maar als je niet voldoende beweegt en slaapt heeft dat nog niet echt veel nut!

We zijn altijd op zoek naar een of ander wondermiddel, om erachter te komen dat er geen wondermiddel bestaat! We zijn te laks geworden om ervoor te blijven werken, want we willen allemaal in 6 weken een resultaat bereiken, maar het liefste er zo min mogelijk voor doen. Ik zou zeggen: accepteer jezelf zoals je bent, en leef gewoon gezond (en je weet heus wel hoe dat moet), en vergeet daarbij ook niet af en toe te genieten (want dat bevordert de gezondheid ook). Een vetrolletje hier en daar is helemaal niet ongezond!