Voordeel is dat je snel afvalt en vet verliest.
Nadelen zijn dat je ook goede vetten en vetten of verkeerde plaatsen verliest!
Met sporten kun je het meer plaatselijk sturen, met pillen kun je bv ook een ingevallen gezicht krijgen enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nadelen:

Het kost een hoop geld.
Het werkt niet.
Het werkt niet tenzij jij behoorlijk wat inspanningen levert en dan werken die inspanningen.

Voordelen:
Voor al die fabrikanten:
mensen trappen er steeds in en dus blijft het lekker verkopen en verdienen: kassa!

Voorbeeld:
Slim Slank 100% natuurlijk =
Groene thee + caffeine.
Kost € 50,- per pot!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het geld is niet een probleem zeg maar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geld is niet het probleem zeg je...
maar dat het niet werkt...is dat dan ook geen probleem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatmaar.. ik ben weer is heeeel dom bezig.. echt. sorry. :'(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welnee, domme vragen bestaan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee echt geloof me.. je snapt het niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik je vragengeschiedenis bekijk dan heb ik wel een idee.... Hoelang ben je al met je gewicht bezig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 9 maanden... Maar sorry voor het vragen.. soms ben ik gewoon Dom bezig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wat is precies dom dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ik dit doe, doorblijven willen afvallen.. Ik weet dat het slecht is maar ik moet gewoon van mezelf.. Maarja ik wil jou hier niet mee lastig vallen... Maar toch heel bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom moet het dan van jezelf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet.. ik wil gewoon niet dik worden .. Al heb ik ondergewicht.. Ik weet dat van mezwlf wel maar het is gewoon zo moeilijk :'(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterkte met je strijd, en versla! die obsessie,
en praat jezelf niet de put in, maar de put uit ( niet ik ben dom bezig, maar ik ben goed bezig want....en dan invullen hoe goed je bent! )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet goed bezig..
De voordelen zijn dat je een goeie handleiding krijgt om gezond te leven.
De nadelen zijn dat de pillen geld kosten en er eigenlijk niet toe doen.