Waarvan komt hoofdpijn na stappen als ik geen alcohol gebruik?

Elke keer als ik een avondje uit heb gehad, heb ik de volgende dag een enorme kater, alsof ik heel veel gedronken heb. Nu, ik drink nooit, en ik eet ook geen suiker. Ik drink veel water, dus ik droog ook niet uit. heb me helemaal suf gezocht naar of het ook mogelijk is dat ik van het lawaai zo'n kater zou kunnen krijgen. Ik weet dat ik altijd moeite heb om mensen te verstaan als er veel omgevingsgeluid is. Zou dit de reden kunnen zijn van dit katerige gevoel? Ik zou liever een kater hebben van de drank dan van lawaai. Dan weet ik tenminste hoe het komt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan verschillende oorzaken hebben; Slaap te kort na een lange nacht doorhalen. Te weinig gegeten gedurende de nacht. Verkeerde dingen gegeten. Zout tekort na een nacht dansen en zweten. Uren lang harde muziek om de oren.

Je kunt er zelf achter komen waar het precies aan ligt. ----- Een paar weken niet op deze manier uit gaan , geen alcohol geen hard geluid/muziek en ook niet erg laat naar bed. Probeer eens op een vaste tijd op te staan en ook naar bed te gaan gedurende een tijdje. Je merkt dan hoe je je voelt en hebt antwoord op je vragen. ----- Moeite met anderen te verstaan kan ook duiden op een vorm van doofheid. Hiervoor kan je naar de huisarts gaan, dit kan getest worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100