Is dit een koortslip?

Ik heb nooit een koortslip gehad maar ik had laatst een puist bij mn lip en dacht dat dit gewoon een puist was heb m town uitgeknepen en hij ging weg maar na een paar weken/maanden groeide deze puist weer maar op een andere plek op mn lip? Is t dan toch waar ik zo bang voor was?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
26.5K
adriana
5 jaar geleden
Bedoeld is dus.koortslip.
adriana
5 jaar geleden
Je kunt de kortslapers ook behandelen met een klein beetje tandpasta, dat haalt de jeuk eruit. Het is beter om het blaasje niet stuk te maken.

Antwoorden (1)

Ja dat is een koortslip koop zovirax bij de drogist en smeer het er op. Direct als je het weer voelt opkomen kan je zovirax al gebruiken.
ronron1212
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oh wat erg, hier was ik zo bang voor.. ik had gehoopt dat t gewoon een puistje was
Erna55
5 jaar geleden
Geen enkele reden tot paniek.
De meeste mensen hebben het herpes virus in zich, volgens studies hebben 80% van de mensen het herpes virus waarbij een koortslip het meest voorkomt.