Waarom wordt de aandrang om je behoefte te doen groter zodra je eenmaal vlakbij het toilet komt?

Als ik eenmaal vlakbij de pot ben kan ik de behoefte niet meer ophouden, ook al lukt het me daarvoor zo goed als uren wel.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een natuurlijk reactie, het ontspannen van je spieren, je bent er bijna en nu ahhhh kan het...