Zit je schedel met je hersens in verbinding?

Mijn osthiopaat zei dat als de schedel een aan de ene kant plat is dat dan de hersens daar niet goed meewerken en dat dit komt omdat ik het benauwd had bij de geboorte... Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee. Om je hersens zit vloeistof heen als een soort schokdemper en daaromheen zit je schedel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schedel zit niet met je hersenen in verbinding.

Dat je schedel plat is kan bij de geboorte gebeurd zijn, maar dat weet ik niet. Je hersenen hebben geen invloed op je schedel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een schedel kan vervormen bij de geboorte, maar ik zou niet blind varen op de diagnose van een osteopaat.