Is tong uitsteken uit de mode?

Vroeger deden kinderen dit in het gewone leven, nu alleen nog op foto's, is het uit de mode als middel om brutaal te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol, goeie vraag! +1

Antwoorden (6)

Ja, zie je tegenwoordig niet vaak meer. Ook de jongste jeugd is wat ruiger geworden en kiest liever voor het opsteken van de middelvinger of het gebruik van wat krachttermen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik steek nog vaak genoeg mijn tong uit ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoute meid! :P;) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook, maar ik val niet meer onder de categorie kinderen.
Is helaas volledig uit de mode. En dat terwijl de geniale Einstein nog wel het goede voorbeeld gaf:
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
ja het is uit de mode.maar ik verwacht dat het bij de volgende generatie weer in is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik(41) doe het nog met mijn moeder(61) en ik doe het met mijn kind(0).
Meestal als komisch gebaar naar elkaar, we lachen er ook om. We respecteren elkaar zeer!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij en je kind of jij en je moeder :P;) +1!
Nee ik denk van niet. Ik zie nog vaak genoeg brutale kinderen langslopen die zonodig hun tong moeten uitsteken.