Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo ik heb na het zonnen en klein zwart stipje op mijn arm, is er iets aan de hand?

Na het zonnen zag ik opeens een zwart stipje op mijn arm, is het een tumor of overdrijf ik? Ik weet zeker dat het geen moedervlek is, want dit is de eerste keer dat ik het zie op mijn arm.
EDIT: een*

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
958

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je een klein zwart stipje ziet denk je meteen aan een tumor? Het kan een splinter zijn bv.
Heb je pijn? is de huid erom heen rood, ontstoken? is het vurig, warm?
Houdt het een paar dagen in de gaten, heb je er last van, pijn, of ben je toch niet gerust, maak dan een afspraak bij de huisarts. Deze kan bepalen of er iets aan de hand is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee het doet niet pijn, maar een ander zwart stipje die groter is had eerst wel rode huid eromheen en jeukte ook een beetje is dat wel een tumor?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het zijn dus twee zwarte stipjes? of nog meer? Nee, ik kan niet zeggen wat het is. Als het rood en opgezet is, is het ontstoken. Doet het echt pijn, huisarts bellen. Anders beter wachten, kijk het een paar dagen aan en bel daarna de huisarts.
TurfGraver
5 jaar geleden
Gezien ook je vorige vragen meld dan gelijk aan de huisarts dat je last hebt van hypochondrie. Mankeert je toch wat. :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding