Hallo ik heb na het zonnen en klein zwart stipje op mijn arm, is er iets aan de hand?

Na het zonnen zag ik opeens een zwart stipje op mijn arm, is het een tumor of overdrijf ik? Ik weet zeker dat het geen moedervlek is, want dit is de eerste keer dat ik het zie op mijn arm.
EDIT: een*

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een klein zwart stipje ziet denk je meteen aan een tumor? Het kan een splinter zijn bv.
Heb je pijn? is de huid erom heen rood, ontstoken? is het vurig, warm?
Houdt het een paar dagen in de gaten, heb je er last van, pijn, of ben je toch niet gerust, maak dan een afspraak bij de huisarts. Deze kan bepalen of er iets aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee het doet niet pijn, maar een ander zwart stipje die groter is had eerst wel rode huid eromheen en jeukte ook een beetje is dat wel een tumor?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het zijn dus twee zwarte stipjes? of nog meer? Nee, ik kan niet zeggen wat het is. Als het rood en opgezet is, is het ontstoken. Doet het echt pijn, huisarts bellen. Anders beter wachten, kijk het een paar dagen aan en bel daarna de huisarts.
TurfGraver
5 jaar geleden
Gezien ook je vorige vragen meld dan gelijk aan de huisarts dat je last hebt van hypochondrie. Mankeert je toch wat. :)