Wat kan ik doen? (zie uitleg)

Ik wil met meiden omgaan deze week, maar ze zitten allemaal nog op school.

Wat kan ik doen om toch gewoon deze week met die meiden af te spreken (ik verveel me dood).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Tijdens schooltijd kun je niks met ze doen. Das simpel.

Dus andere mensen zoeken om mee om te gaan die wel vrij hebben of zelf een hobby/baantje zoeken om je tijd op te vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek ze op in de pauze ! Spreek ze na schooltijd ! maar zorg dat jij geen negatief effect geeft op HUN schoolwerk :) Verder, zoals mijn bovenstaander al zei : zoek werk, zoek een nieuwe hobby of ga misschien vrijwilligerswerk doen :)

Anders kun je ook nog afspreken met andere vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een vakantiebaantje en in het weekend met de meiden afspreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe jij dan door de weeks? En kunnen hun niet in het weekend?
Wat dag je van een baan zoeken in de tijd dat je je verveeld?
Dan heb je meteen geld om wat leuks met die meiden te doen in het weekend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We leven hier in Nederland. Hier moeten de vrouwen voor hun eigen drankje betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist hersencel! Wij kunnen prima ons eigen drankje betalen.
Ook na schooltijd telt de dag nog vele uren! Tijdens schooltijd zou je kunnen gaan oefenen om de de "meisjes"te gaan noemen! Klinkt toch eenstuk minder denigrerend.