Is dit een muggenbult of een tekenbeet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit is onmogelijk zo vast te stellen, kan zelfs een vlooienbeet zijn.
Amadea
5 jaar geleden
Dat lijkt het meest op een galbult (netelroos).

Antwoorden (1)

Als het antwoord één van de twee moet zijn: is het een muggenbult dan verdwijnt die binnen afzienbare tijd. Het is bijna een week later - dan zou er nu niets meer te zien zijn van de beet.
Als het een tekenbeet is, dan zullen de verschijnselen gaan verergeren. In dit geval (vanwege de plaats) zullen binnenkort mogelijk gewrichtsklachten optreden - in enkel of in knie.