De combinatie moet vooral werken, niet iedere matras is geschikt voor de lattenbodem.
Dus het is in die zin belangrijk dat je de juiste bodem voor je matras kiest en dat kan een lattenbodem zijn.
Deze ventileren wel goed natuurlijk, dat is een voordeel lijkt me.

Ik zou me even laten voorlichten bij de specialist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

en latten bodem ventileert zeg zelf maar of je dat belangrijk vind.. heb er geen verstand van dus geef maar een half antwoord...

beter iets dan niets

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.beddenspeciaalzaak.nl/assortiment/lattenbodems/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kwestie van je goed laten adviseren
maar vooral zelf uitproberen.
eea is in combinatie met je matras, dat moet dik genoeg zijn om de latten (moeten verend zijn) er niet doorheen te voelen bijvoorbeeld.